vineri, 16 mai 2008

Dragi concetăţeni ai sectorului 5 şi nu numai!

Esenţa democraţiei ţine de participarea cetăţenilor la viaţa publică. Internauţi şi amatori ai blogosferei, mă adresez vouă astăzi, în speranţa că va pot convinge să vă implicaţi, prin intermediul spaţiului virtual, în viaţa publică şi în acelaşi timp politică a sectorului în care locuiţi.

Pe durata celor două mandate am dorit să fac din cetăţeanul sectorului 5 un partener şi un prieten. Valoarea consideraţiei mele faţă de problemele celor care locuiesc în sectorul 5 este reflectată în proiectele pe care le-am demarat şi pe care doresc să le duc mai departe. Dumneavoastră sunteţi cei care pot face acest lucru posibil, cei care, prin exercitarea dreptului democratic de participare la vot, pot asigura o continuitate a proiectelor mele.

Şi pentru că preocuparea cetăţenilor pentru problemele comunităţii este şi preocuparea mea, îmi doresc ca prin acest canal de comunicare să aflu de la cât mai mulţi dintre Dumneavoastra care vă sunt nemulţumirile, care sunt problemele cu care vă confruntaţi, care sunt lucrurile care nu funcţionează şi pe care le pot îndrepta. Mediul virtual ne oferă o nouă posibilitate de a dezbate şi de a găsi împreună cele mai bune soluţii pentru sectorul în care locuim sau ne desfăşurăm activitatea.

Fie că este vorba despre reabilitarea termică a imobilelor, fie că este vorba de curăţenie, de siguranţa copiilor noştri in şcoli, sunt sigur ca putem colabora pentru îmbunătăţirea proiectelor mele. După cum spunea celebrul cancelar prusac Otto von Bismarck, “un om înţelept învaţă din experienţele altora”. Îmi doresc să fiu acest om înţelept care pleacă urechea la experienţele Dumneavoastra şi care le recunoaşte utilitatea.

Prin intermediul acestui mesaj scris personal de mine, va adresez invitaţia de a intra în dialog direct cu mine, un dialog bazat pe sinceritate şi încredere reciprocă. Scopul acestui demers este acela de a fundamenta proiectele pe care le voi iniţia în viitorul mandat de primar al sectorului 5 şi de a-mi legitima autoritatea, de a lua decizii pentru şi în numele Dumneavoastra. Împreună putem forma cea mai capabilă echipă pentru asigurarea succesului administraţiei locale în Sectorul 5!

Niciun comentariu: